Studier og kurs Norsk English
-
Kalender

Norsk Kundebarometer 2025

Hvem har Norges mest (og minst) fornøyde kunder?

Onsdag
07
Mai
  • Starter:08:00, 7. mai 2025
  • Slutter:10:00, 7. mai 2025
  • Sted:BI - campus Oslo, rom: B1-030
  • Påmeldingsfrist:06.05.2025 10:00
  • Kontakt:Knut Myrum Næss (knut.m.nass@bi.no)
Meld deg på

2025 ligger an til å bli et år preget av handelskrig, fortsatt høye renter og større usikkerhet. Samtidig går det godt i norsk økonomi, med lav arbeidsledighet og mulig reallønnsvekst.

Hvordan påvirker dette kundeatferd, og hvilke bedrifter er vinnerne og taperne?

Vi serverer frokost, gir deg alt om de viktigste markedstrendene og forteller deg hvordan din bedrift kan vinne NKB neste år.

Nytt av året er at Norsk Bærekraftbarometer offentliggjøres sammen med NKB. Det gjør det enklere å se på hvordan bærekraft påvirker merkevarer og kundeatferd.

Arrangementet livestreames for de som ikke har mulighet til å delta fysisk. Resultater publiseres her samtidig som de presenteres under arrangementet.

Konferansier: Hannah Snyder, førsteamanuensis ved Institutt for markedsføring på BI.

Program

  • Tid
  • Tittel
  • Foredrags­holdere
  • Åpning og velkommen

    Foredrags­holdere

    Inge Jan Henjesand, tidligere rektor ved BI og førsteamanuensis i markedsføring

  • Resultater, Norsk Kundebarometer

    Foredrags­holdere

    Pål Rasmus Silseth, høyskolelektor ved BI og prosjektleder for NKB

  • Foredrag ved prisvinner

    Foredrags­holdere

    Vinner av NKB 2025

  • Bryr kundene seg om bærekraft?

    Foredrags­holdere

    Tarje Gaustad, førsteamanuensis ved BI og Jakob Utgård, førsteamanuensis ved OsloMet

  • Resultater, Norsk Bærekraftbarometer

    Foredrags­holdere

    Pål Rasmus Silseth

  • Foredrag ved prisvinner

    Foredrags­holdere

    Vinner av NBB 2025

  • Avslutning

    Foredrags­holdere

    Inge Jan Henjesand