Norsk Kundebarometer 2025
Hvem har Norges mest (og minst) fornøyde kunder?
- Starter:08:00, 7. mai 2025
- Slutter:10:00, 7. mai 2025
- Sted:BI - campus Oslo, rom: B1-030
- Påmeldingsfrist:06.05.2025 10:00
- Kontakt:Knut Myrum Næss (knut.m.nass@bi.no)
2025 ligger an til å bli et år preget av handelskrig, fortsatt høye renter og større usikkerhet. Samtidig går det godt i norsk økonomi, med lav arbeidsledighet og mulig reallønnsvekst.
Hvordan påvirker dette kundeatferd, og hvilke bedrifter er vinnerne og taperne?
Vi serverer frokost, gir deg alt om de viktigste markedstrendene og forteller deg hvordan din bedrift kan vinne NKB neste år.
Nytt av året er at Norsk Bærekraftbarometer offentliggjøres sammen med NKB. Det gjør det enklere å se på hvordan bærekraft påvirker merkevarer og kundeatferd.
Arrangementet livestreames for de som ikke har mulighet til å delta fysisk. Resultater publiseres her samtidig som de presenteres under arrangementet.
Konferansier: Hannah Snyder, førsteamanuensis ved Institutt for markedsføring på BI.
Program
- Tid
- Tittel
- Foredragsholdere
-
Åpning og velkommen
Foredragsholdere
Inge Jan Henjesand, tidligere rektor ved BI og førsteamanuensis i markedsføring
-
Resultater, Norsk Kundebarometer
Foredragsholdere
Pål Rasmus Silseth, høyskolelektor ved BI og prosjektleder for NKB
-
Foredrag ved prisvinner
Foredragsholdere
Vinner av NKB 2025
-
Bryr kundene seg om bærekraft?
Foredragsholdere
Tarje Gaustad, førsteamanuensis ved BI og Jakob Utgård, førsteamanuensis ved OsloMet
-
Resultater, Norsk Bærekraftbarometer
Foredragsholdere
Pål Rasmus Silseth
-
Foredrag ved prisvinner
Foredragsholdere
Vinner av NBB 2025
-
Avslutning
Foredragsholdere
Inge Jan Henjesand