Media innovation through the corona crisis
Centre for Creative Industries
- Starter:12:00, 9. desember 2022
- Slutter:15:45, 9. desember 2022
- Sted:Campus Oslo, Auditorium C2-040
- Kontakt:Mona Solvoll (mona.solvoll@bi.no)
SLUTTKONFERANSE
- Hvordan nyhetsmedier kom styrket ut av pandemien -
For påmelding, vennligst send e-post til Mona Solvoll.
Program finnes via denne linken og lengre ned på siden.
Program
- Tid
- Tittel
-
Velkommen
v/Mona Solvoll, prosjektleder for MICC: Media Innovation Through Corona Crisis.
-
Keynote
Journalism in uncertain times. Global perspectives on opportunities and threats for journalism amid Covid-19 v/Folker Hanusch, professor i journalistikk ved Institutt for kommunikasjon, Universitetet i Wien.
-
Partner-bidrag
Nils Petter Strømmen, seniorrådgiver, Kantar: Fra en krise til en annen. Hva skjer med folks mediebruk under kriser?
Cecilie Asker, kulturredaktør og prosjektleder for hybridjobbing i Aftenposten: Hjemme bra, men borte best? Hva vi har lært om å jobbe sammen digital og hva det betyr for redaksjonell organisering fremover.
-
Pause
-
Panelsamtale med forskere i micc-prosjektet
Forskere fra Handelshøyskolen BI, OsloMet og Høyskolen Kristiania: Innovasjon i krisetid. Om medienes evne til å omstille seg og skape verdi.
-
Keynote
Pål Nedregotten, konserndirektør data og teknologi hos Amedia: Økonomiske, politiske og teknologiske rammebetingelser for innovasjonsevne etter korona.